miércoles, 16 de diciembre de 2009

cxbx y opengl


desearia conocer alguna programador de alto nivel que trabaje con opengl si eres uno escribeme...

estoy interezado en aprender sobre opengl pero no en dibujar formar sino en emular cada uno de sus tipos de graficos primitivos ...


todo con el interes de crear una interface opengl para el emulador cxbx, ya que en d3d8 le es casi imposible crear buenos render y texturas...el buffer y algunos vertices tambien se hacen un gran problema...seria cuestion de saber e intentar ...para as noticias de este emulador pueden contar con su actual autor bluesgun HAZ CLICK ACA

martes, 8 de diciembre de 2009

i got somethin rare in cxbx and mashed


hi to all, i got something rare ,i did change some values in smashing drive and put the eip value of my errors from mashed in cxbx, i use the xdk key of game for some funtion and now i don´t get errors only a black screen..well the emu does´nt stops and works ,,the debug krnl got a big size and i can´t read it ..but cxbx goes fine...mashed is a game low graphics is like 128 bit...and simples textures...i think that can be fixed soon .

for other part blueshogun got unreal championship near to be playable is awesone this news ..


i´m looking for devs...greetings